Cumparatorul/Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata ramburs la livrarea coletului de catre firma de curierat. Odata produsul adaugat in cosul de cumparaturi, acesta este disponibil pentru vanzare in limita stocului disponibil.

Prin finalizarea unei comenzi, Cumparatorul consimte ca toate datele oferite si necesare procesului de cumparare, sunt adevarate, complete si corecte la data lansarii Comenzii.

Prin finalizarea unei comenzi, Cumparatorul intelege ca Vanzatorul poate sa il contacteze, pentru confirmare sau alte informatii.

In urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

Cumparatorul are dreptul sa returneze un produs sau sa se retraga din Contract, in termen de 14 zile calendaristice, fara a suporta alte costuri decat cele de livrare si fara invocarea niciunui motiv.

Potrivit OUG nr 34 din 2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 (paisprezece) zile de la ziua in care clientul/cumparatorul intra in posesia fizica a comenzii/produsului/produselor.

In cazul in care clientul/Cumparatorul decide sa reunte la o comanda deja lansata, poate contacta departamentul online prin telefon sau mail.

Produsul trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat.
Produsul returnat NU trebuie sa prezinte urme de utilizare, trebuie returnat in ambalajul original (intact) cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa fie insotit de actele care-l insoteau in momentul livrarii.
Daca produsul returnat este deteriorat sau prezinte semne clare de utilizare astfel incat nu va putea fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului.
Nu se accepta returul produselor cosmetice, suplimentelor si al oricaror alte produse daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti in cazul unui retur:
– Completati formularul de retur aici https://bebei.ro/formular-de-retur/
– Noi o sa va raspundem si stabilim impreuna datele de livrare pentru retur
– Dumneavoasra ne trimiteti contul bancar pentru returnarea banilor
– Dupa primirea produsului, se verifica conformitatea lui, iar in termen de maxim 14 zile se face transferul bancar in contul platitor sau in contul indicat de dumneavoastra

In cazul in care comanda a fost deja achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– In cazul in care vina apartine bebei.ro, se va rambursa suma integrala si transportul retur.
– In cazul in care vina apartine cumparatorului (nu mai doreste produsul din varii motive, s-a razgandit, etc), se va rambursa suma doar pentru produsele sigilate, urmand ca transportul retur (30 lei) sa fie suportat tot de cumparator.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.